sobota, 20 lipca 2013

Praktyczny kurs gramatyki języka japońskiego


W związku z tym, że kolejny juz raz wracam do podstaw i obiecuję (głównie sobie) poprawę w nauce języka japońskiego, w końcu sięgnęłam po Praktyczny kurs gramatyki języka japońskiego. Wybór ćwiczeń. Książkę tę kupiłam już lata temu*, ale dopiero teraz zaczęłam ją "przerabiać".

I bardzo sobie te książkę chwalę. :) Jest przystępna, a wprowadzenie do każdego rodzaju ćwiczeń czytelne i zwięzłe, a same ćwiczenia zróżnicowane. Do wszystkich zadań na końcu książki znajdują się odpowiedzi. Idealna dla osób rozpoczynających swoja przygodę z japońskim oraz dla takich, jak ja, którzy w szybki sposób chcą sobie powtórzyć podstawy.

Kilka przykładowych stron:


* Obecnie jest już chyba nie do dostania... chyba że w formie kserokopii lub plików pdf w sieci.

5 komentarzy:

  1. To dobra wiadomość dla mnie! Bo chyba mamy ten sam problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na fajną książkę, chociaż ja japońskiego wolę uczyć się w praktyce bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej w praktyce - na miejscu wśród Japończyków. :)

      Usuń
  3. Czy można by jakoś dostać od ciebie kopie tej książki?

    OdpowiedzUsuń