sobota, 14 kwietnia 2012

zielono w Tokio

W Tokio, wbrew temu, co można by sądzić, jest całkiem zielono.Parki i ogrody zachęcają do odwiedzin o każdej porze roku, to świetne miejsca na wiosenne hanami oraz tsukimi, gdy nastanie jesień. Park Yoyogi, zielone tereny Meiji-jingu czy ogrody Hama-rikyu to miejsca znane i często odwiedzane. Jeśli jednak chcielibyśmy znaleźć jakieś inne zielone miejsce w Tokio albo po prostu sprawdzić informacje (dojazd, godziny otwarcia, wydarzenia) związane z naszym ulubionym miejscem, polecam strony Tokyo Metropolitan Park Association dotyczące parków oraz ogrodów.

A teraz kilka naszych zielonych zdjęć Z Tokio. :)

Tereny shintoistycznego chramu Meiji.




Tereny parku w Ueno.




4 komentarze:

  1. Pięknie na prawdę:) Kiedy u nas tak zielono będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj, a właściwie dzisiaj nad ranem (nocnym markiem jestem czasem) trafiłam na Twojego bloga i jestem nim oczarowana. Kocham Japonię całym swoim serduszkiem, niestety nigdy pewnie nie będzie mi dane znaleźć się w tym kraju (ale nadal marzę!), a Twój blog jest dla mnie wybawieniem, bo choć przez chwilkę "mogę tam być", chociaż tylko wirtualnie :D

    Dziękuję, że jesteś i czekam na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. anetapzn: U nas też już z dnia na dzień bardziej zielono. A Tokio jest piękne. Miejscami. :)

    pandorcia: Marzenia są po to, żeby je mieć i czasami spełniać. W końcu się uda. :) A tymczasem niech JaponiaBliżej wybawia Cię dalej. :) Dzięki za miłe słowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście w Gdyni mamy Kamienną Górę i nie muszę zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń