niedziela, 5 października 2014

Zielone matcha smoothie vol.1


Całkiem niedawno zaczęłam swoją przygodę z zielonymi koktajlami. Wcześniej standardem były jogurtowo-owocowe, głównie z owoców leśnych albo bananów. Jednym z  moich ulubionych składników jest świeży szpinak. Tym razem postanowiłam dodać moja ulubioną matchę - w końcu zielony kolor zobowiązuje. :)



Trafiłam na ten przepis, który, jak zwykle w moim przypadku, był jedynie inspiracją, bo użyłam:

  • mleko kokosowe (400ml)
  • 2 banany
  • 2 garście szpinaku baby
  • 2 kopiaste łyżeczki matcha

Zmiksowałam i "tadam!", wyszedł pyszny, zielony i zdrowy koktajl z lekką (następnym razem dodam więcej) nutką matcha. Takie koktajle świetnie sprawdzają się jak przekąska w ciągu dnia albo drugie śniadanie. Na pewno będę dalej eksperymentować w tym temacie. :)

6 komentarzy: