czwartek, 13 sierpnia 2009

song na dziś #7

"Znowu chcę tam być"... Nic dodać, nic ująć. Marna kopia, ale tylko taką znalazłam. Enjoy!



Tokyo

Widziałam wielki świat
wyszywany srebrno-złoto
szampan w żyłach grał
każdy dzień był nowym snem

Na ulicach tłum
miasto wrzało kolorami w samym środku ja
Boże mój, aż się chciało żyć

Nagle kolor nieba zmienia się
zamykam oczy i czuję jak
spontaniczny szał porywa mnie
znowu wszystko we mnie tańczy
tak wyraźnie widzę każdy kształt
znajome twarze śmieją się
gorący wiatr rozpala mnie
znowu jestem tam

Dzisiaj pada deszcz
w szyby dzwoni melancholia
wolno płynie czas
cisza gryzie ja zły pies

Gdzieś daleko stąd
noc oddycha kolorami
na ulicach tłum
Boże mój, znowu chcę tam być
gdzieś daleko stąd
śni się mój największy sen
daleko stąd

Boże mój ! Znowu chcę tam być.

(http://www.teksty.org/)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny utwór, zresztą jak i cała płytka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam na pamięć. Kawał dobrej polskiej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,5363.html
    Madziu cos dla Ciebie jeśli jeszcze nie czytałaś. O tym jak wymiera przez swoją perwersje wirtualna naród japoński...buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za link - ten akurat artykuł przegapiłam. Zaraz siadam do czytania :)

    OdpowiedzUsuń