niedziela, 9 października 2011

The World of Seiichi Hayashi


K. mnie ostatnio pyta, czy znam jeszcze jakiś takich fajnych jak Shinzi Katoh japońskich artystów. Hmmm, może aż takich to nie :), ale przypomniało mi się, jak kupowałam w Japonii zeszyty na lekcje japońskiego. Mam je do dziś, więc zerknęłam. I odkryłam na nowo, że jest też Seiichi Hayashi. Również ilustrator i desinger oraz twórca animacji i mangaka (autor fenomenalnej Red Colored Elegy). Uwielbiam tę delikatną kreskę oraz przepiękne postacie, które tworzy i mam zamiar bardziej przyjrzeć się jego twórczości. Nie tylko tej z zeszytów. :) Z tego, co pamiętam, jego postacie zdobiły głównie artykuły papiernicze, ale może tym razem uda się znaleźć i coś więcej. Polecam także stronę poświęconą artyście na portalu Drawn & Quarterly.

2 komentarze:

  1. Link od Miś, przyznam że ja nie zdołałam obejrzeć do końca. Świry!

    http://euro2008.blox.pl/2011/10/Bardzo-dziwny-japonski-teleturniej-wideo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już kiedyś. "Żenuła." Moim zdaniem japońska telewizja uwstecznia. ;)

    OdpowiedzUsuń