środa, 7 sierpnia 2013

Fujoshi Kanojo



Spodziewałam się, że będzie zabawnie, a tymczasem było jedynie słodko i nudnawooo. Ale do rzeczy.

Student zakochuje się w swojej szefowej, która okazuje się być wielką miłośniczką mang typu yaoi. Chłopak chcąc przpodobać się dziewczynie stara się tolerować jej hobby, które wykracza poza czytanie mang i odwiedzanie konwentów. Kiedy dostaje ona propozycję pracy w Londynie, para musi podjąć trudną decyzję o rozstaniu. Jak się jednak okazuje, to nie koniec ich znajmości.

Film oparty jest na mandze i wydawać by się mogło, że historia ma duży potencjał komediowy, ale niestety nie wykorzystano go należycie. Akcja toczy się powoli i przewidywalnie. Niektóre sceny sa bardzooo długie i nużące. Dawno już nie czekałam tak na koniec filmu...

4 komentarze:

  1. Oglądałam ten film ostatnio z koleżanką, szału nie robi...spodziewałam się czegoś lepszego ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam, nudnawy film, zgadzam się.

    tengoku-no-tegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń