wtorek, 10 sierpnia 2010

kuchniowo #6


Jak tylko zobaczyłam makaron cha soba, musiałam go mieć. :) Makaron ten ma charakterystyczny zielony kolor,ponieważ zawiera zieloną herbatę. Z tego też względu miał dla mnie nieodparty urok. Długo zastanawiałam się, jak go przyrządzić, bo nic mi za bardzo nie przychodziło do głowy. W końcu zdecydowałam się na wykorzystanie kilku przepisów, które są dostępne w sieci. Wyszło całkiem smaczne proste i zdrowo sycące danie.

Co potrzebujemy:

opakowanie makaronu cha soba
opakowanie tofu
sezam
sezam prażony (czarny)
prasowane wodorosty nori
sos sojowy

Co robimy:

Makaron wrzucamy do gotujące się wody na 2-3 minuty, następnie odcedzamy i zlewamy zimną wodą. Tofu kroimy w kostkę i na oliwie podsmażamy na patelni. Dodajemy sezam. Tofu wykładamy na makaron i posypujemy paseczkami z wodorostów nori. Voilà!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz