środa, 28 marca 2012

bentowe miejsca w sieci.

W związku z tym, że żyję teraz od benta do benta niemalże :), chciałam zaprezentować kilka blogów, na które czasami wpadam, aby podpatrzeć, co i jak robią inni.

1. Just Bento.


To zdecydowanie moja ulubiona strona. Mnóstwo informacji o bento, akcesoriach, kuchni japońskiej etc. Polecam także ksiażkę autorki bloga.

2. Bentusie.


Przede wszystkim te zdjęcia, które za każdym razem mnie zachwycają. Wszysko wyglada na nich tak smakowicie i jest cudnie zaaranżowane. W japońskich pudełkach. :)

3. Bentomania.pl.


Źródło dóbr wszelakich made in Japan. Często zaglądam, używam i polecam. Pudełka i inne akcesoria do zobaczenia na żywo na bento spotkaniach we wrocławskim Klubie-Muzeum.

4. Bento po polsku.


Wiele inspiracji propolskich, czyli jak i z czego robić bento na polskiej ziemi. Muszę częściej zaglądać.

5. Bentomonia.


To moje najnowsze odkrycie. Szkoda, że jak była okazja, nie udało się zamienić kilku słów. Może nastepnym razem. :)

6. Na wsi w Japonii.


Czyli co środowy przegląd bentowych cudnych pudełek wprost z japońskiej szkoły. Kawaii!

1 komentarz:

  1. Następnym razem się zgłoszę... i nie wierzę, że zamieściłaś mnie na swoim blogu! Tej nocy nie śpię... z wrażenia,dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń